مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-18اقتصادي

بیشترین تعهد اشتغال متعلق به کدام دستگاه است؟


بر اساس اعلام معاونت اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، وزارت صمت، کمیته امداد امام خمینی (ره) و وزارت جهادکشاورزی بیشترین تعهد ایجاد اشتغال در سطح کشور را به خود اختصاص داده اند.

- بر اساس اعلام معاونت اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، وزارت صمت، کمیته امداد امام خمینی (ره) و وزارت جهادکشاورزی بیشترین تعهد ایجاد اشتغال در سطح کشور را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سامانه ملی رصد اشتغال با هدف کسب اطلاعات دقیق از ورودی و خروجی های بازار کار و میزان اشتغال ایجادی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی شده است.

این سامانه عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه اشتغال را رصد کرده و از طریق آن آمار بیکاران و شاغلان و فرصت های شغلی موجود را شناسایی و استخراج می کند.

سامانه رصد ثبت اشتغال یکی از راهکارهایی است که دولت برای ساماندهی اشتغال ایجاد کرده و افراد جویای کار می توانند با ثبت نام در سامانه، درخواست خود را برای دریافت شغل مناسب اعلام کنند.

در همین راستا محمود کریمی بیرانوند - معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار در یک گفت وگوی تلویزیونی با تشریح جزییات راه اندازی سامانه ملی رصد اشتغال می گوید: سامانه رصد ملی اشتغال برای اولین بار در دولت سیزدهم راه اندازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین تعهد اشتغال متعلق به کدام دستگاه است؟

بیشترین تعهد اشتغال متعلق به کدام دستگاه است؟