مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 16:262023-11-20اجتماعي

فاصله ی کمِ باران تا بحران در خوزستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی که برای 7 استان وضعیت قرمز جوی اعلام کرده بود، امروز میزان بارش ها در سطح استان خوزستان و کلانشهر اهواز به حدی رسید که منجر به آبگرفتگی های شدید در سطح خیابان ها و معابر اصلی شد.

  آبگرفتگی های گسترده در سطح کلانشهر اهواز در حالی رخ داد که روز گذشته محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در گفت وگو با خبرنگاران وعده داده بود که امسال اوضاع آبگرفتگی ها بسیار بهتر از گذشته خواهد بود.

  مشکلی در این زمینه وجود ندارد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان امروز و پس از غرق شدن شهر اهواز در آب باران، با بیان اینکه همه ایستگاه های پمپاژ در کلانشهر اهواز در مدار فعالیت و دفع آب از مناطق هستند، گفت: تا 2 الی 3 ساعت آینده آب ناشی از بارندگی از همه مناطق اهواز تخلیه خواهد شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: امروز از ساعت های ابتدایی صبح شاهد وقوع بارش های شدید در اهواز بودیم که باعث آبگرفتگی در برخی از مناطق این کلانشهر شد.

در مدت زمان 30 دقیقه در اهواز بیش از 35 میلیمتر بارش داشتیم که این میزان بارندگی در هر جایی باعث آبگرفتگی می شود و به همین دلیل نیز برخی از نقاط اهواز دچار آبگرفتگی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله ی کمِ باران تا بحران در خوزستان

فاصله ی کمِ باران تا بحران در خوزستان