مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-16فرهنگي

ضرورت ساخت نمادهای خدمات صفویه به ایران در استان اردبیل


استاندار اردبیل با بیان اینکه باید نمادهای خدمات صفویه به ایران در استان اردبیل به عنوان خاستگاه صفویه دیده شود، بر همکاری ادارات مرتبط و استفاده از هنرمندان با استعداد استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به خدمات صفویه به ایران در 2 حوزه مذهبی و ملی، متأسفانه نمادهای تاریخی از اردبیل در سطح شهر وجود ندارد که لازم است با همکاری میراث فرهنگی و شهرداری اردبیل و استفاده از هنرمندان با استعداد استان، برای ساخت نمادهای خدمات صفویه در چند نقطه شهر اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه صنایع دستی، هنر ارزشمند نیاکان ما است، افزود: هنرمندانی که صنایع دستی را در حوزه های مختلف تا به امروز زنده نگه داشته اند، باید مورد توجه و احترام قرار بگیرند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: برای رشد و توسعه صنایع دستی استان اردبیل باید به صورت تخصصی، برنامه های جامع و تحولی تدوین و اجرا شود و این اقدام باید به گونه ای باشد که پس از گذشت یک سال دیگر، آثار مثبت و تحول در این حوزه مشاهده شود و برگزاری نمایشگاه صنایع دستی یک امر مهم محسوب می شود.

پرورش هنرمندان نوجوان و جوان استان اردبیل در صنایع دستی مورد توجه باشد عاملی ادامه داد: باید در حوزه صنایع دستی به مسئله پرورش هنرمندان نوجوان و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ساخت نمادهای خدمات صفویه به ایران در استان اردبیل

ضرورت ساخت نمادهای خدمات صفویه به ایران در استان اردبیل