مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-07سياسي

بار سنگین اشتغال جامعه ایثارگری باید با پرداخت تسهیلات کاهش یابد


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از موثرترین راه های مقابله با بیکاری ترغیب جوانان جویای کار به مشاغل آزاد و تولیدی مرتبط با صنعت کشاورزی است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از موثرترین راه های مقابله با بیکاری ترغیب جوانان جویای کار به مشاغل آزاد و تولیدی مرتبط با صنعت کشاورزی است.

سید علی معتمدی پور در نشست بررسی مشکلات جامعه ایثارگری شاغل در این سازمان که با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، اظهار کرد: جهاد اگر روزی به جبهه و جنگ و نام مقدس سازندگی افتخار می کرد امروز هم به نام مقدس تولید و کشاورز افتخار می کند و علاوه بر این ها افتخار بزرگتر ما این است که در هر دو جبهه مقدس مرتبط با جهاد کشاورزی یعنی هم بخش کارکنان و هم بخش خصوصی و تولیدکنندگان، جامعه شریف و نجیب ایثارگری و خانواده های معظم شهدا نقش آفرینی می کنند.

وی با بیان اینکه این حرف ها به هیچ عنوان شعار نیستند، افزود: هر چند محدودیت ها و منابع محدود هستند و در بسیاری از مواقع دستمان باز نیست اما در عمل نشان دادیم که ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و خانواده های شهدا در جهاد کشاورزی حرمت دارند و این سازمان در ارایه هر خدمتی و در اجرای هر قانونی از پیشگامان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بار سنگین اشتغال جامعه ایثارگری باید با پرداخت تسهیلات کاهش یابد

بار سنگین اشتغال جامعه ایثارگری باید با پرداخت تسهیلات کاهش یابد