مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 10:102023-10-28سياسي

اجرای عملیات آفندی با تسلیحات دوربرد و نقطه زن/ انهدام اهداف با موشک های فجر و فتح


سخنگوی رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه عملیات آفندی با بهره گیری از تسلیحات دوربرد و نقطه زن اجرا شد، گفت: اهداف پیش بینی شده در این رزمایش با موشک های فجر و فتح منهدم شدند.

- سخنگوی رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه عملیات آفندی با بهره گیری از تسلیحات دوربرد و نقطه زن اجرا شد، گفت: اهداف پیش بینی شده در این رزمایش با موشک های فجر و فتح منهدم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ کریم چشک، سخنگوی رزمایش اقتدار 1402 نیروی زمینی ارتش درباره مرحله آفندی این رزمایش، اظهارکرد: در روز دوم از رزمایش اقتدار 1402، نیروی زمینی ارتش، عملیات آفندی مقتدرانه ای را با حضور یک لشکر زرهی، یک گروه توپخانه و تیم های پشتیانی آتش هوانیروز علیه نیروهای مهاجم صورت داد.

وی با اشاره به استفاده از موشک های دورزن فتح 360 و موشک های فجر، گفت: این موشک ها با بردی حدود 120 الی 180 کیلومتر و با سرعت قابل ملاحظه 4 ماخ، در واقع دست بلند نیروی زمینی در منازعات محسوب می شود و همانطوری که مشاهده شد در این رزمایش نیز اهداف تعیین شده با موفقیّت و کم ترین ضریب خطا توسط این موشک ها مورد اصابت قرار گرفتند.

وی افزود: در ادامه این مرحله از رزمایش پهپادهای شناسایی و رزمی مهاجر و ابابیل توانستند اهداف مورد نظر را با موشک ها و بمب های ارتقاء یافته مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات آفندی با تسلیحات دوربرد و نقطه زن/ انهدام اهداف با موشک های فجر و فتح

اجرای عملیات آفندی با تسلیحات دوربرد و نقطه زن/ انهدام اهداف با موشک های فجر و فتح