مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 04:402023-11-04سياسي

آغاز فعالیت ستاد انتخابات در شورای ائتلاف لرستان


دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان از تشکیل ستاد انتخابات این شورا در استان و آغاز فعالیت آن با هدف شناسایی و بررسی شرایط کاندیداهای انقلابی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، نادر بازگیر دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان شامگاه جمعه در گفت وگو با رسانه ها ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان و همچنین محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه مردم مظلوم غزه، اظهار داشت: راهپیمایی 13 آبان روزی مهم در تقویم انقلاب اسلامی و نماد مخالفت و نه بزرگ ملت ایران به استکبار جهانی است.

وی افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در لرستان در کنار ملت ایران در این راهپیمایی حضور داشته و از آحاد مردم جامعه برای حضور پر شور در راهپیمایی 13 آبان دعوت به عمل می آورد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در ادامه به تشکیل ستاد انتخابات در این شورا اشاره و عنوان کرد: ستاد انتخابات در شورای استانی ائتلاف تشکیل شده و با توجه به اهمیت انتخابات پیش روی مجلس، فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی به تشریح مهمترین اهداف و برنامه های ستاد انتخابات شورای ائتلاف پرداخت و گفت: بررسی برنامه های کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از موضوعاتی است که در این ستاد در دستور کار قرار دارد به این صورت که کاندیداهای جریان انقلابی و با حتی کاندیداهای مستقل که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت ستاد انتخابات در شورای ائتلاف لرستان

آغاز فعالیت ستاد انتخابات در شورای ائتلاف لرستان