مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 08:302023-11-13اقتصادي

تعمیر بالغ بر 600 مورد شکستگی شبکه آبی در ایلام


در یک ماه گذشته بیش از 600 مورد تعمیرات شکستگی شبکه آب در شهر ایلام انجام شده است.

- پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آبفای استان ایلام، صبح دوشنبه 22 آبان ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و همچنین بسیج نیرو و امکانات از تاریخ 19 مهرماه سال جاری تا 19 آبان ماه همین سال به مدت یک ماه بیش از 600 مورد شکستگی در سطح شبکه آب شهر ایلام تعمیر شده و از هدر رفت آب جلوگیری به عمل آمده است.

  وی افزود: میانگین مدت زمان رسیدگی به حوادث شبکه توزیع آب ایلام از زمان اعلام مرکز ارتباط بامشتریان 122 به مدیریت شبکه توزیع آب، تا رسیدگی و اتمام آن کاهش یافته است.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان ایلام ادامه داد: این امر موجب جلوگیری از هدر رفت آب، پایداری و توزیع عادلانه آب در شبکه های توزیع و در نهایت کسب رضایتمندی مردم خواهد شد.

ناصری خاطرنشان کرد: در راستای جلوگیری از هدر رفت آب، شهروندان گرامی می توانند هرگونه شکستگی شبکه توزیع آب را به اطلاع مرکز ارتباط مردمی به شماره تماس 122 برسانند تا در سریع ترین زمان ممکن نسبت به تعمیر آن اقدام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، شرکت آبفای استان ایلام بیش از 239 هزار مشترک آب و 98 هزار مشترک فاضلاب دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر بالغ بر 600 مورد شکستگی شبکه آبی در ایلام

تعمیر بالغ بر 600 مورد شکستگی شبکه آبی در ایلام