مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 16:112023-10-30ورزشي

روایت بانوی قهرمانی که گلسازی می کند؛ از شکست سرطان تا پیروزی در«هانگژو»


خبرگزاری فارس لرستان- پریسا قربانی نژاد؛ معلولیت، محدودیت نیست ، این جمله ای است که هر کدام از ما حداقل یک بار در طول زندگی شنیده ایم و شاید آن را اغراق آمیز بدانیم، اما با نگاه دقیق در اطرافمان کسانی را می بینیم که غول معلولیت را شکسته و از سد محدودیت هایش گذشته اند و امروز در جامعه حرف های زیادی برای گفتن دارند.

زینب مرادی رشنو بانوی 34 ساله لرستانی از جمله زنان موفق این روزهای کشور و جهان است که توانسته با افتخارآفرینی در میادین مختلف ملی و بین المللی در عرصه ورزش نام ایران را پرآوازه نماید.

این مادر ورزشکار که سال ها پیش همسرش را از دست داده و با انجام کارهای هنری خرج و مخارج خود و فرزندش را تامین می کند، توانست با شکست سرطان و توکل به خداوند با امید به زندگی ادامه دهد و مصداق بارزی شود بر این جمله که معلولیت، محدودیت نیست .

اگرچه بازی های آسیایی هانگژو چین نخستین مسابقه بین المللی زینب مرادی محسوب می شد و رقبای این بانو از کشورهای قدرتمندی حضور پیدا کرده بودند، اما این بانوی لرستانی در رقابتی پایاپای توانست مزد سال ها تمرین را بگیرد و حائز نشان نقره این دوره از رقابت ها شود.

به بهانه موفقیت زینب مرادی در مسابقات پارآسیایی، با این مادر لرستانی که توانسته هم بر مشکلات زندگی و هم در میادین ورزشی پیروز شود و برای کشور و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت بانوی قهرمانی که گلسازی می کند؛ از شکست سرطان تا پیروزی در«هانگژو»

روایت بانوی قهرمانی که گلسازی می کند؛ از شکست سرطان تا پیروزی در«هانگژو»