مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 11:102023-11-19اقتصادي

واگذاری تحقیقات میدان نفتی دهلران به دانشگاه ایلام


مطالعه و تحقیقات مربوط به میدان نفتی حوزه ی جنوب(میدان نفتی دهلران) به دانشگاه ایلام واگذار شد و این مهم گامی بلند در راستای تحقیق و توسعه ی منابع انرژی در استان و استفاده از تحقیق و پژوهش دانشجویان دانشکده ی مهندسی نفت دانشگاه ایلام است.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: مطالعه و تحقیقات مربوط به میدان نفتی حوزه ی جنوب(میدان نفتی دهلران) به دانشگاه ایلام واگذار شد و این مهم گامی بلند در راستای تحقیق و توسعه ی منابع انرژی در استان و استفاده از تحقیق و پژوهش دانشجویان دانشکده ی مهندسی نفت دانشگاه ایلام است.

دکتر حسن بهرام نیا امروز یکشنبه 28 آبان ماه در نشست کارگروه آموزش، پژوهش فناوری و نوآوری استان، اظهار کرد: طی هفته ی گذشته با پیگیری های انجام شده با همکاری و مساعدت دکتر خجسته مهر معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مطالعه و تحقیقات مربوط به میدان نفتی حوزه ی جنوب(میدان نفتی دهلران) به دانشگاه ایلام واگذار شد و این مهم گامی بلند در راستای تحقیق و توسعه ی منابع انرژی در استان و استفاده از تحقیق و پژوهش دانشجویان دانشکده ی مهندسی نفت دانشگاه ایلام است.

وی با بیان اینکه پس از اخذ این مجوز، دانشگاه ایلام عملاً وارد کارهای پژوهشی، تحقیقاتی و عملیاتی میدان های نفتی دهلران می شود، تصریح کرد: با تلاش های انجام شده طی 6


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری تحقیقات میدان نفتی دهلران به دانشگاه ایلام

واگذاری تحقیقات میدان نفتی دهلران به دانشگاه ایلام