مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-18سياسي

مسئولان از انتقاد رسانه ها ناراحت نشوند


رییس دادگستری شهرستان اردستان گفت: مسئولان شهرستان اردستان از انتقاد رسانه ها ناراحت نشوند و با سعه صدر پاسخگوی مشکلات باشند.

- ایسنا/اصفهان رییس دادگستری شهرستان اردستان گفت: مسئولان شهرستان اردستان از انتقاد رسانه ها ناراحت نشوند و با سعه صدر پاسخگوی مشکلات باشند.

حجت الاسلام مجتبی عرب سعیدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از معضلات شهرستان اردستان بحث مزاحمت هایی است که با موتورسیکلت و مخصوصاً موقع تعطیلی مدارس اتفاق می افتد.

وی با بیان اینکه این موضوع از سه نظر موتورسیکلت سواران، دختران و زیرساخت های مدیریت شهری مورد بررسی است، افزود: یکی از مواردی که می تواند تا حد زیادی از این موضوع جلوگیری کرد کار فرهنگی توسط دستگاه های مسئول در مدارس خواهد بود.

رییس دادگستری شهرستان اردستان با اشاره به اجرای طرح تشدید برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در اردستان، گفت: به استناد ماده 619 قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات هر شخصی که در اماکن عمومی یا معابر متعرض یا مزاحم اطفال یا بانوان شود یا با الفاظ و حرکات مخالف شئون و حیثیت به آنان توهین کند به حبس از دو تا شش ماه و تا 74 ضربه شلاق محکوم خواهند شد.

عرب سعیدی در پاسخ به این سؤال که برخی رؤسای ادارات جنبه انتقاد ندارند و هر بار در مقابل انتشار گلایه های مردمی اقدام به شکایت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان از انتقاد رسانه ها ناراحت نشوند

مسئولان از انتقاد رسانه ها ناراحت نشوند