مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 18:152023-10-26سياسي

جزییات جذب خانواده معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان


مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از جذب 80 درصد نیروهای ستاد این مؤسسه از خانواده فرهنگیان عضو طی یک سال و نیم اخیر خبر داد و اعلام کرد: در این مدت 44 درصد انتصابات اعضای هیأت مدیره شرکت های تابعه نیز مربوط به فرهنگیان و خانواده آنان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حمیدرضا نجف پور کردی مدیرعامل مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، سیاست راهبردی تیم مدیریتی جدید طی یک سال و نیم اخیر را افزایش نقش و مشارکت معلمان عضو صندوق با رویکرد امیدآفرینی، شایسته سالاری و توجه به خانواده فرهنگیان برشمرد و اظهار کرد: تلاش کردیم طبق وعده هایی که دادیم در راستای شفافیت در عملکرد، صداقت و تعهد به فرهنگیان گام برداریم.

وی با اشاره به تقوت چشمگیر و محسوس حضور فرهنگیان و خانواده آنها در مجموعه مؤسسه در یک سال و نیم و حدود 80 درصد از استخدام ها و بکارگیری نیروها در این دوره از فرزندان و خانواده اعضای مؤسسه، تأکید کرد: اعتقاد ما بر این است که صندوق متعلق به فرهنگیان است لذا جهت گیری استخدام در مؤسسه باید صرفاً از میان فرهنگیان و خانواده آنان باشد.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با اشاره به اینکه اولویت انتصاب در مؤسسه، هلدینگ ها و شرکت های تابعه نیز از بین اعضای فرهنگی و فرزندان آنان است، تصریح کرد: به جهت عقب ماندگی هایی که از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جذب خانواده معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان

جزییات جذب خانواده معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان