مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 13:552023-11-11سياسي

برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در کردستان اعلام شد


سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی کردستان از برگزاری برنامه های متنوع به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در استان خبر داد.

- معصومه حسنی خونسار در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن سی و یکمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی از 23 لغایت 30 آبان ماه، برنامه های متنوعی در این نهاد فرهنگی برگزار می شود.

وی عضوگیری رایگان در کتابخانه های عمومی در سه روز متوالی را از مهم ترین برنامه های این هفته برشمرد و گفت: بر اساس برنامه، کتابخانه های عمومی استان کردستان همزمان با سراسر کشور در روزهای 23، 24 و25 آبان ماه از متقاضیان به صورت رایگان عضویت به عمل می آورند.

حسنی خونسار عنوان کرد: بر این اساس علاقه مندان به کتاب و کتاب خوانی در این سه روز علاوه بر مراجعه حضوری می توانند به سامانه سامان نهاد کتابخانه های به آدرس اینترنتی www.

samanpl.

ir مراجعه کنند و با دریافت کد تخفیف از سامانه سامان نهاد کتابخانه های عمومی کشور در کتابخانه مورد نظر خود عضو شوند.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی کردستان همچنین به بخشودگی جرائم دیرکرد کتاب به کتابخانه های عمومی اشاره کرد و افزود: این طرح از 23 لغایت 30 آبان اجرا می شود و اعضایی که منابع امانی خود را همچنان پس از اتمام تاریخ امانت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در کردستان اعلام شد

برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در کردستان اعلام شد