مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 13:452023-10-24سياسي

انتقاد از تشکیل نشدن شورای سیاست گذاری و پژوهشی شهرداری تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی پیرهادی، در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه شورا، درباره وضعیت سیاست گذاری اظهار داشت: با ضعف مطالعاتی مبتنی بر ره نگاشت و آینده پژوهی و آینده نگاری در شهرداری تهران و در کلان تر، - رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، به عنوان نماینده شورای شهر در شورای سیاست گذاری و پژوهشی شهرداری تهران، از اینکه این شورا تاکنون تشکیل نشده، انتقاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی پیرهادی، در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه شورا، درباره وضعیت سیاست گذاری اظهار داشت: با ضعف مطالعاتی مبتنی بر ره نگاشت و آینده پژوهی و آینده نگاری در شهرداری تهران و در کلان تر، در سح کشور مواجه هستیم.

وی افزود: اگر موضوع آینده پژوهی و آینده نگاری را به درستی انجام ندهیم؛ حتماً در تصمیمات و سیاست گذاری ها دچار مشکل می شویم.

پیرهادی با بیان اینکه مطالعات تطبیقی که در شهرداری تهران باید صورت بگیرد؛ در ادوار گذشته ضعف هایی داشته است، اظهار داشت: حتی مطالعات تطبیقی که انجام شده بر روی مورد هایی بوده که آن ها به درستی انتخاب نشده و مطالعات تطبیقی دچار مشکلات عدیده ای است.

وی با تأکید بر اینکه بحث مسئله یابی، مسئله شناسی و اولویت گذاری در موضوعاتی که در شهر تهران و در کشور با آن مواج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از تشکیل نشدن شورای سیاست گذاری و پژوهشی شهرداری تهران

انتقاد از تشکیل نشدن شورای سیاست گذاری و پژوهشی شهرداری تهران