مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:152023-10-24اقتصادي

انجام 11 پروژه پروهشی و پایان نامه تحصیلات تکمیلی در پالایشگاه گاز ایلام


رییس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام گفت: در 6 ماه نخست سال جاری 11 پروژه پژوهشی و پایان نامه تحصیلات تکمیلی در این پالایشگاه انجام شده است.

- محسن خزلی رییس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام ظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در 6ماه نخست سال جاری تعداد11 پروژه پژوهشی و پایان نامه تحصیلات تکمیلی در این پالایشگاه انجام شده است.

 وی افزود: از این تعداد 5پروژه پژوهشی،یک پروژه فرصت مطالعاتی ،یک مورد پروژه پژوهشی خاتمه یافته و نیز از 4 عنوان پایان نامه تحصیلات تکمیلی نیز حمایت شده است.

   رییس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام ادامه داد:همچنین  عقد قرارداد 2 پروژه پژوهشی با عنوان بررسی و امکان سنجی افزایش ظرفیت واحد شیرین سازی گاز انجام گرفته است.

خزلی خاطرنشان کرد: با توجه به طرح توسعه و افزودن واحد فرآورش فاز دو پالایشگاه ایلام، می بایست عوامل بازدارنده و گلوگاه هایی از نقطه نظر فرآیند، مکانیک،ابزاردقیق و غیره وجود دارد که ظرفیت بهره وری واحد شیرین سازی را کاهش و امکان دستیابی به ظرفیت اسمی و در صورت نیاز، افزایش آن را محدود ساخته است.

رییس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد:  این تحقیق، به دنبال شناسایی گلوگاه ها و پیشنهاد سناریو های اجرایی جهت رفع  آنها، به کمک ابزارهای رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 11 پروژه پروهشی و پایان نامه تحصیلات تکمیلی در پالایشگاه گاز ایلام

انجام 11 پروژه پروهشی و پایان نامه تحصیلات تکمیلی در پالایشگاه گاز ایلام