مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-08سياسي

سرگزی: وضعیت امروز غزه نتیجه انفعال کشورهای عربی است


یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اگر انفعال و انشقاق کشورهای عربی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین ادامه داشته باشد، - یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اگر انفعال و انشقاق کشورهای عربی برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین ادامه داشته باشد، در آینده نه چندان دور خودشان هستند که مورد هجمه آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار خواهند گرفت.

محمد سرگزی در گفت و گو با ایسنا، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، بیان کرد: وضعیت امروز غزه و جنایاتی که رژیم صهیونیستی علیه این مردم مظلوم انجام می دهد محصول عدم ورود جدی دولت های عربی به مسئله فلسطین و نوار غزه است که این انفعال کشورهای عربی قابل قبول نیست.

وی در ادامه اظهار کرد: با این انفعالی که کشورهای عربی داشته اند باید بدانند که اگر امروز غزه در این شرایط قرار گرفته است و آنها همتی برای برون رفت از این وضعیت و توقف این جنایت ندارند، در آینده نه چندان دور، خودشان نیز از طریق اسکتبار جهانی از جمله آمریکا و اسراییل تحت هجمه های بعدی قرار خواهند گرفت.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: عدم انفعال دولت های عربی برای توقف جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین نتیجه ای جز این خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگزی: وضعیت امروز غزه نتیجه انفعال کشورهای عربی است

سرگزی: وضعیت امروز غزه نتیجه انفعال کشورهای عربی است