مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:112023-11-17سياسي

امام جمعه ساوه: خواستار تشکیل دولت فلسطینی از بحر تا نهر هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه ساوه با گرامیداشت فرارسیدن روز پرستار اظهار کرد: مسئله سلامت جز اولین مسائل مهم در زندگی جوامع مختلف است و تا زمانی که انسان ها از نعمت سلامت و امنیت محروم نشوند، اهمیت و ارزش این موضوع را درک نخواهند کرد.

وی افزود: مجموعه پزشکی و پرستاری و بقیه دستگاه های سلامت، در واقع تأمین کننده این نعمت بزرگ برای خلوته هستند و نقش پرستار در این میان بسیار برجسته و پر رنگ است.

خطیب جمعه ساوه با بیان اینکه پرستاران در یک تلاش و چالش دائمی روحی و روانی هستند ادامه داد: فقط مسئله خستگی جسم آنان نیست بلکه خستگی روزی، مواجهه با بیمار و دردمند و احساس وظیفه اینکه باید برای این بیمار هم علاج جسمانی و هم روحی و معنوی ارائه کنند بسیار فرساینده و سنگین است.

رحیمی با بیان اینکه پرستاری یک کار حسنه و البته تکلیف سنگینی است تصریح کرد: اخلاق پرستاری مثل اخلاق پزشکی یک فریضه و یک وظیفه است و به همین علت است که در کنار تکلیف سنگین پرستاران، اجر کارشان نیز بسیار زیاد است.

خطیب جمعه ساوه با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب و مزین شدن این روز به نام پرستار اضافه کرد: مسائل روحی و روانی بیمار می تواند از بیماری فرد بیشتر بر او اثر بگذارد لذا این مهم باید بیش از قبل مورد توجه پرست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ساوه: خواستار تشکیل دولت فلسطینی از بحر تا نهر هستیم

امام جمعه ساوه: خواستار تشکیل دولت فلسطینی از بحر تا نهر هستیم