مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-07سياسي

حامیان 60 میلیارد تومان به ایتام کرمانشاه کمک کردند


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: طی هفت ماهه سپری شده از سال جاری حامیان مبلغ 60 میلیارد تومان به فرزندان ایتام و محسنین کمک کرده اند.

- رضا طاهری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با بیان اینکه هم اکنون 16 هزار و 200  فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت این نهاد هستند، اظهار کرد: از این تعداد 5 هزار و 100 نفر یتیم و 11 هزار نفر فرزند محسنین هستند.

وی ادامه داد:  فرزندان محسنین (غیریتیم) غالبا از فرزندان خانواده های دارای سرپرست بیمار و از کارافتاده، طلاق، دارای سرپرست زندانی هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه به حمایت 38 هزار حامی فعال در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره و بیان کرد: امسال 6 هزار حامی به جمع حامیان اضافه شده است.

وی میانگین حمایت از هر فرزند را 50 هزار تومان اعلام و بیان کرد: البته در این خصوص محدودیتی نداریم، حامی هر مبلغی که توانایی دارد می تواند برای فرزندان یتیم و محسنین واریز کند.

طاهری تصریح کرد: با ثبت اطلاعات حامی در سامانه، شماره کارتی اختصاصی به حامی داده می شود تا به شماره کارت فرزند یتیم و محسنین وصل شود تا مبلغ کمکی مستقیم به حساب فرزند واریز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامیان 60 میلیارد تومان به ایتام کرمانشاه کمک کردند

حامیان 60 میلیارد تومان به ایتام کرمانشاه کمک کردند