مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 22:052023-11-21اقتصادي

گردش امید در پیکر لاستیک سازی خرم آباد


سال گذشته و سال جاری بالغ بر 1000 میلیارد ریال جهت اقدامات فوق هزینه شده و به محض پرداخت منابع ریالی توسط بانک صنعت و معدن سفارش خرید ماشین آلات فاز 1 انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، بهمن جعفری امشب در تشریح آخرین وضعیت لاستیک سازی خرم آباد، اظهار کرد: یکی از طرح های مصوب سفر دولت یازدهم به استان درسال 1393 طرح احداث کارخانه لاستیک سبک و سنگین با ظرفیت 50 هزار تن در سال در شهرستان خرم آباد است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در سال 1395 در محل شهرک صنعتی شماره 3 خرم آباد در زمینی به مساحت 60 هکتار با کلنگ زنی معاون اجرایی رییس جمهور آغاز شد.

مدیرکل صمت لرستان با بیان اینکه سرمایه گذاری این طرح با مشارکت 81 درصدی بخش خصوصی و 19 درصدی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با خرید زمین از شرکت شهرک های صنعتی استان آغاز گردید، افزود:  بخش زیادی از اراضی در اختیار را تسطیح و خاکبرداری گردیده، اقدامات و پیگیری هایی جهت تامین ماشین آلات و تجهیزات اروپایی به عمل آمد که متاسفانه به دلیل محدودیت های ناشی از تحریم های ظالمانه کماکان عملیاتی نگردیده است.

جعفری بیان داشت: پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم، توسط استاندار لرستان اجرای این طرح در اولویت برنامه های اقتصادی استان قرار گرفت به گونه ای که جلسات متعددی در سازمان گسترش و نوسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردش امید در پیکر لاستیک سازی خرم آباد

گردش امید در پیکر لاستیک سازی خرم آباد