مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 12:352023-10-29اقتصادي

تامین زمین برای بیش از 34 هزار مسکن ملی در استان سمنان


مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان از تامین زمین برای ساخت بیش از 34 هزار واحد مسکونی در سطح این استان خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان از تامین زمین برای ساخت بیش از 34 هزار واحد مسکونی در سطح این استان خبر داد.

محمد حسینی طباطبایی، 7 آبان ماه در آیین عملیات اجرایی آماده سازی اراضی و ساخت یک هزار و 74 واحد نهضت ملی مسکن شهرستان دامغان اظهار کرد: تاکنون شناسایی و تامین اراضی به مساحت یک هزار و 31 هکتار در قالب 27 سایت مسکونی در سطح استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان ادامه داد: زمین های تامین شده استعداد تامین و ساخت 34 هزار واحد مسکونی در سطح استان را داراست.

وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی پیشران پیشرفت کشور است،خاطرنشان کرد: تکلیف مهم اجرای طرح نهضت ملی مسکن بر عهده این وزارتخانه قرار گرفت.

حسینی طباطبایی با اشاره به تامین زمین برای ساخت بخشی از واحدهای مسکن ملی در شهرستان دامغان تصریح کرد: 8 هزار و 426 متقاضی از شهرستان دامغان در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان اظهار کرد: تاکنون برای 2 هزار و 431 متقاضی در فاز اول تامین زمین شده و در مرحله بعدی نیز برای مابقی متقاضیان تامین زمین انجام خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین زمین برای بیش از 34 هزار مسکن ملی در استان سمنان

تامین زمین برای بیش از 34 هزار مسکن ملی در استان سمنان