مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 21:302023-10-25سياسي

سند جامع پدافند غیرعامل خراسان شمالی تدوین شده است


مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خراسان شمالی گفت: سند جامع پدافند غیر عامل استان به عنوان نسخه کامل از فرصت ها و تهدیدهای استان تدوین شده و به زودی رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، طاهر رستمی، مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خراسان شمالی، در نشست خبری با رسانه ها، اظهارکرد: سند جامع پدافند غیر عامل استان به عنوان نسخه کامل از فرصت ها و تهدیدهای استان تدوین شده و به زودی رونمایی می شود.

وی با اشاره به اینکه امروزه پدافند غیرعامل حوزه بسیار گسترده ای نظیر تهدیدات در حوزه زیستی، شیمیایی و سایبری، کشاورزی و دامی را شامل می شود، گفت: هدف ما آمادگی کامل به منظور کاهش خسارت و آسیب پذیری در مواقع بحران و در برابر این تهدیدهای بزرگ است.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری خراسان شمالی تهدیدات حوزه سایبری را یک تهدید بزرگ در بسیاری از کشور های دنیا عنوان کرد و افزود: ما کشوری هستیم که بعد از انقلاب با تهدیدهای مختلفی از سوی دشمن مواجه بودیم و یکی از این تهدیدها و تلاش های دشمن در حوزه زیرساختی بوده است.

وی تصریح کرد: یکی از آسیب ها در استان استفاده از اینترنت و اتوماسیون اداری مشترک بود که با پیگیری و ورود ما اکنون بیش از 60 درصد جداسازی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند جامع پدافند غیرعامل خراسان شمالی تدوین شده است

سند جامع پدافند غیرعامل خراسان شمالی تدوین شده است