مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 08:202023-11-02اقتصادي

دریچه سدهای لرستان برای آرامش سیلاب بسته شد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: با اتمام فصل آبیاری و عدم نیاز کشاورزان به آب، دریچه سدهای لرستان برای کنترل و تسکین سیلاب های احتمالی بسته شد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: با اتمام فصل آبیاری و عدم نیاز کشاورزان به آب، دریچه سدهای لرستان برای کنترل و تسکین سیلاب های احتمالی بسته شد.

داریوش حسن نژاد دهم آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سد، سازه ای است که برای اهداف متعددی از جمله تأمین آب شرب، آب کشاورزی، تأمین برق، جلوگیری از سیل، احیای زمین، انحراف مسیر آب و .

مورد استفاده قرار می گیرد و مهم ترین مزیت سدها کنترل سیلاب است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان با بیان اینکه سدها نقش مهمی در کنترل و مدیریت آب و منابع آبی دارند افزود: سدها هم در شرایط خشکسالی و کمبود بارش ها به عنوان مخزنی برای ذخیره آب مورد استفاده قرار می گیرند و هم در زمان ترسالی و بارش های فراوان، روشی مطمئن در جهت کنترل سیلاب ها هستند.

حسن نژاد ادامه داد: هم اکنون با اتمام فصل آبیاری و عدم نیاز کشاورزان به آب، دریچه سدهای لرستان برای کنترل و تسکین سیلاب های احتمالی بسته شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر از نظر فنی دریچه های سدها در بهترین حالت قرار داشته و مانور دریچه ها در طول ماه گذشته انجام شده و در سال آتی هیچ مشکلی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریچه سدهای لرستان برای آرامش سیلاب بسته شد

دریچه سدهای لرستان برای آرامش سیلاب بسته شد