مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-07سياسي

آیت الله حسینی بوشهری: حقوق بشر اسلامی برای جهانیان تبیین شود


رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه برخی از مدعیان حقوق بشر در مورد غزه نه تنها سکوت کرده بلکه از ظالم حمایت می کنند، گفت: حقوق بشر اسلامی مدافع مظلوم است و باید برای جهانیان تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین مختاری سفیر جدید ایران در واتیکان، پیش از عزیمت به محل مأموریت خود با آیت الله حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین دیدار کرد.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از فرصت ها، تأکید کرد: باید از ظرفیت هایی که در دنیای معاصر وجود دارد حداکثر استفاده را ببریم.

به خصوص زمانی که این ظرفیت ها شکل رسمی و قانونی داشته باشد؛ چرا که تلاش های فردی اگرچه ممکن است در یک برهه ای پیشرفتی هم داشته باشند، اما همیشه در معرض آسیب هستند زیرا از جایگاه و حمایت قانونی برخوردار نیستند.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر لزوم شناسایی و توجه به تمامی ظرفیت های تبلیغی و فرهنگی کشورهای مقصد سفیران، تصریح کرد: تلاش کنید تا ظرفیت های مختلف را به صورت کامل شناسایی کنید چرا که ممکن است گاهی اوقات انسان تمرکز خود را روی چند عنوان بگذارد و از عناوین دیگر غافل بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله حسینی بوشهری: حقوق بشر اسلامی برای جهانیان تبیین شود

آیت الله حسینی بوشهری: حقوق بشر اسلامی برای جهانیان تبیین شود