مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 17:352023-11-13پزشكي

حل مشکلات بهداشت و درمان شهرستان معمولان عزم جدی دانشگاه علوم پزشکی را می طلبد


سرپرست فرمانداری شهرستان معمولان گفت: در حوزه بهداشت و درمان با مشکل جدی مواجه هستیم، حل مشکلات عزم جدی دانشگاه علوم پزشکی را می طلبد.

- ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری شهرستان معمولان گفت: در حوزه بهداشت و درمان با مشکل جدی مواجه هستیم، حل مشکلات عزم جدی دانشگاه علوم پزشکی را می طلبد.

محمد ناظری 22 آبان در جلسه بررسی مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان معمولان که با حضور بهرام دلفان رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان با مشکل جدی مواجه هستیم، بیان کرد: تعداد پزشکان فعلی جوابگوی مراجعات نیست و بایستی برای افزایش تعداد پزشکان مستقر در شهرستان معمولان برنامه ریزی و اقدامات جدی صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه افزایش تعداد آمبولانس های شهرستان امری ضروری است، ادامه داد: به دلیل کمبود امکانات گاهاً مردم برای یک آزمایش ساده هم به مشکل می خورند و اوضاع در بخش افرینه به مراتب نامناسب تر از معمولان است.

ناظری با اشاره به اینکه منکر خدمات دانشگاه علوم پزشکی نیستیم، افزود: با توجه به ارتقاء معمولان به شهرستان، انتظار این است که مرکز بهداشت معمولان به شبکه بهداشت و درمان ارتقاء یافته تا در بحث تجهیزات، امکانات و نیروی متخصص نیز به تناسب آن فراهم شود چراکه امکانات ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکلات بهداشت و درمان شهرستان معمولان عزم جدی دانشگاه علوم پزشکی را می طلبد

حل مشکلات بهداشت و درمان شهرستان معمولان عزم جدی دانشگاه علوم پزشکی را می طلبد