مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-04سياسي

راه رشد کشور در ادامه راه شهدا است


معاون رییس جمهور با بیان اینکه امروز ایران به قدرت جدید جهانی تبدیل شده است، گفت: این جایگاه و عظمت به مدد فرهنگ انقلاب اسلامی و ایثارگری شهدایی است که در این مسیر خون دادند و راه رشد کشور در ادامه راه شهدا است .

- ایسنا/زنجان معاون رییس جمهور با بیان اینکه امروز ایران به قدرت جدید جهانی تبدیل شده است، گفت: این جایگاه و عظمت به مدد فرهنگ انقلاب اسلامی و ایثارگری شهدایی است که در این مسیر خون دادند و راه رشد کشور در ادامه راه شهدا است .

امیرحسین قاضی زاده هاشمی ظهر امروز (13 آبان ماه) در جمع راهپیمایان 13 آبان شهر زنجان، اظهار کرد: تا این فرهنگ در ملت ایران است، این ملت خفت و خواری نخواهد دید؛ با اینکه دشمن توطئه های متعددی در طول 45 سال علیه انقلاب اسلامی ایجاد کرده و پس از هر فتنه، خدا قدرت بیشتری به ملت ایران داده است.

وی با اشاره به اینکه ظهور انقلاب اسلامی یک نه بزرگ به نظام سلطه بود و اگر ملت های جهان هم یک نه بزرگ به آمریکا و نظام سلطه بگویند، کار استکبار تمام می شود، تصریح کرد: 13 آبان از روزهای حساس در تاریخ ملت ایران بوده که در مقاطع مختلف سرمنشاء حرکت های سرنوشت ساز در این کشور شده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: در دوران انقلاب اول، رژیم مستبد را از کشور بیرون کردیم و در انقلاب دوم به تعبیر امام (ره) در 13 آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه رشد کشور در ادامه راه شهدا است

راه رشد کشور در ادامه راه شهدا است