مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-04حوادث

کشف 760 کیلوگرم حشیش در ایرانشهر


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مامورین پلیس مواد مخدر با شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان به محل نگهداری مواد مخدر اعزام و در بازرسی از محل 760 کیلو حشیش را کشف شد.

-  سردار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: مأموران پلیس ایرانشهر در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی از فعالیت مجرمانه یک باند قاچاقچی مواد مخدر باخبر شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: بررسی های اولیه مأموران نشان از این داشت این متهمان با تهیه مواد مخدر از یکی از کشورهای همسایه و انتقال آن به شهرستان ایرانشهر قصد حمل به عمق کشور دارند.

این مسئول ادامه داد: مامورین پلیس مواد مخدر با شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان به محل نگهداری مواد مخدر اعزام و در بازرسی از محل 760 کیلو حشیش را کشف شد.

سردار جلیلیان با اشاره به اینکه سوداگران مرگ قبل از حضور مامورین از محل متواری شدند، خاطرنشان کرد: مجرمان نخواهند توانست از عواقب اقدامات غیر قانونی در امان باشند، شهروندان هرگونه اخبار را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن 197 پلیس آماده دریافت نظرات پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 760 کیلوگرم حشیش در ایرانشهر

کشف 760 کیلوگرم حشیش در ایرانشهر