مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-15سياسي

آب منطقه ای استان مرکزی موظف به اخذ اسناد کاداستر بستر رودخانه ها و مسیل ها شد


شرکت سهامی آب منطقه ای مرکزی باید با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، نسبت به اخذ اسناد کاداستر بستر رودخانه ها و مسیل ها، - ایسنا/مرکزی رییس کل دادگستری استان مرکزی گفت: شرکت سهامی آب منطقه ای مرکزی باید با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، نسبت به اخذ اسناد کاداستر بستر رودخانه ها و مسیل ها، حداقل به میزان یکصد هکتار تا پایان سال اقدام کند.

حجت الاسلام سید عبدالمهدی موسوی در جلسه شورای سیاست گذاری حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان مرکزی، با تاکید بر تشکیل کارگروه ویژه پیشگیری و برخورد مؤثر و فوری با تخلفات ساخت و ساز و تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی و باغ ها توسط استانداری مرکزی، اظهار کرد: این کارگروه به صورت منظم و مستمر در طول سال تشکیل شود و در صورت بروز مشکل و ایراداتی، موضوعات به صورت موردی به شورای حفظ حقوق بیت المال اعلام شود تا در جلسات بعدی مطرح و رفع اشکال صورت گیرد.

کارگروه مذکور از ظرفیت سامانه پنجره واحد مدیریت زمین نیز استفاده کرده و از این طریق بر عملکرد دستگاه های متولی نظارت کند.

وی با اشاره به مکاتبه دادستانی کل کشور در خصوص پیگیری و نظارت بر روند واگذاری اراضی ملی و تهیه گزارش درخصوص تخلفات و جرایم، بیان کرد: ضروری است مسئولین امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب منطقه ای استان مرکزی موظف به اخذ اسناد کاداستر بستر رودخانه ها و مسیل ها شد

آب منطقه ای استان مرکزی موظف به اخذ اسناد کاداستر بستر رودخانه ها و مسیل ها شد