مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 11:302023-11-04اقتصادي

رشد صنعت در فارس متناسب با سند آمایش استان باشد


رییس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی فارس با تأکید بر اینکه رشد صنعت در فارس باید متناسب با سند آمایش استان باشد، گفت: در سند آمایش سرزمین استان چشم انداز توسعه فارس با بهره گیری از توانمندی ها و فرصت های بخش صنعت مورد توجه قرار گرفته است.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی فارس با تأکید بر اینکه رشد صنعت در فارس باید متناسب با سند آمایش استان باشد، گفت: در سند آمایش سرزمین استان چشم انداز توسعه فارس با بهره گیری از توانمندی ها و فرصت های بخش صنعت مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوید ایزدپناه امروز، 13 آبان در جلسه کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی فارس که با حضور نمایندگان بخش خصوصی و فعالان حوزه صنعت استان و نمایندگان بخش دولتی در این اتاق برگزار شد، بیان کرد: برنامه ریزی آمایش سرزمین توزیع متعادل فعالیت و منابع و ظرفیت های اقتصادی و اجتماعی متناسب با نیاز مناطق مختلف است بنابراین برنامه ریزی آمایشی به دنبال چیدمان متناسب منابع در گستره ملی و استانی است.

وی افزود: مواردی از جمله توسعه صنایع مزیت دار استان و رایزنی جهت جذب سرمایه گذار در حوزه های مزیت دار از اولویت های مهم این سند استانی است.

ایزدپناه با ارائه گزارش وضعیت صنعت در استان اظهار کرد: یکی از محدودیت های رشد صنعت در استان فارس تخصیص آب است و تخصیص آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد صنعت در فارس متناسب با سند آمایش استان باشد

رشد صنعت در فارس متناسب با سند آمایش استان باشد