مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 13:352023-10-30سياسي

موردی از بیماری آنفلوانزا در صنعت طیور همدان نداشتیم


در پنج سال اخیر با اقدامات انجام شده خوشبختانه هیچ موردی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در صنعت طیور سطح استان نداشته ایم.

- ایسنا/همدان مدیرکل دامپزشکی استان همدان گفت: در پنج سال اخیر با اقدامات انجام شده خوشبختانه هیچ موردی از آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در صنعت طیور سطح استان نداشته ایم.

دکتر امیر حسین نقی پور 8 آبان در مانور پدافند غیرعامل با محوریت مقابله با بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان که به مناسبت هفته پدافند غیر عامل در یکی از مرغداری های سطح شهرستان بهار انجام شد، اظهار کرد: به منظور نکوداشت هفته پدافند غیرعامل این مانور از طرف اداره کل دامپزشکی استان همدان با حمایت فرمانداری شهرستان بهار و با همکاری سایر دستگاه های ذی ربط در این شهرستان با هدف ایجاد آمادگی در اکیپ های دامپزشکی برای واکنش سریع در جلوگیری از انتشار و پیشگیری از انتقال بیماری انجام گرفت.

وی افزود: امیدواریم با اقدامات و تمهیدات اندیشیده شده در بحث واکسیناسیون و نظارت همچنان درسطح استان مشکلی در حوزه دامپزشکی و صنعت طیور و دام نداشته باشیم.

فرماندار بهار هم گفت: یکی از برنامه های پیشگیری از خطرات احتمالی، بحث پدافند غیر عامل زیستی بوده که در صورت هرگونه اتفاقات احتمالی پدافند غیرعامل زیستی ممکن است جامعه با ضررهای بسیاری در رابطه با بحث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موردی از بیماری آنفلوانزا در صنعت طیور همدان نداشتیم

موردی از بیماری آنفلوانزا در صنعت طیور همدان نداشتیم