مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 11:502023-10-24اقتصادي

تلاش برای ایجاد بیمه فناوری در صنایع کشور


مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت از تلاش ها برای ایجاد بیمه فناوری در صنایع خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت از تلاش ها برای ایجاد بیمه فناوری در صنایع خبر داد.

اسدی در سومین رویداد تانای صنعت خراسان شمالی که دوم آبان ماه در شرکت آلومینای ایران برگزار شد، اظهار کرد: برای اینکه خیال صنایع در استفاده از فناوران راحت شود و نگران خسارات احتمالی ازمون و خطا نباشند در حال تلاش برای ایجاد بیمه فناوری هستیم و امیدواریم بتوانیم آن را پیاده سازی کنیم.

وی ادامه داد: همچنین صندوقی تشکیل شده است که در آن 15 هزار میلیارد تومان اعتبار وجود دارد و در صورتی که محصولات خروجی شرکت های فناور، واقعا فناور محور باشد از این صندوق تسهیلات لازم پرداخت خواهد شد و از آن ها برای اتصال به صنعت نیز حمایت خواهیم کرد.

وی همچنین به شرکت های فناور و دانش بنیان توصیه کرد که کنسرسیومی را تشکیل دهند تا کمبودهای مالی آن ها مرتفع شود و با همکاری سایر بخش ها بتوانند راحت تر به صنعت متصل شوند.

این مسئول تاکید کرد: از عمده ترین دلایلی که سبب شده از تا بازار جهانی را از دست بدهیم، مدیریت نادرست بهره وری، بی اطلاعی از هوشمندسازی و عدم اعتماد به جوانان است که سبب شده است تا بازارهای جهانی را از دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ایجاد بیمه فناوری در صنایع کشور

تلاش برای ایجاد بیمه فناوری در صنایع کشور