مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-06اقتصادي

70 درصد از همدانی ها تفکیک زباله انجام می دهند


مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری همدان با بیان اینکه 70 درصد از مردم شهر همدان تفکیک زباله را انجام می دهند، گفت: اکثر شهروندان همدانی زباله های تفکیک شده را بیرون می گذارند.

- ایسنا/همدان مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری همدان با بیان اینکه 70 درصد از مردم شهر همدان تفکیک زباله را انجام می دهند، گفت: اکثر شهروندان همدانی زباله های تفکیک شده را بیرون می گذارند.

بابک مهدی آزاد در گفت وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه همدان تنها شهری است که 75 درصد زباله تر دارد، اظهار کرد: در سایت پسماند همدان زباله های باارزشی وجود ندارد چرا که مردم از قبل کار جداسازی و تفکیک را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه 70 درصد از زباله ها توسط شهروندان تفکیک و 30 درصد نیز در مراحل انتقال تفکیک می شوند، تصریح کرد: 100 درصد شهروندان همدان نان را از زباله های دیگر جدا می کنند و کمتر شاهد وجود روزنامه و کاغذ در زباله هستیم.

مهدی آزاد با اشاره به اقدامات فرهنگی در زمینه تفکیک زباله، افزود: تفیک زباله در ادارات و دستگاه های دولتی همدان صورت گرفته و همچنین 12 کانکس در سطح شهر کار جمع آوری زباله های خشک را انجام می دهند.

وی بیان کرد: همچنین چهار مدرسه شهر همدان طرح آزمایشی تفکیک و جداسازی زباله خشک توسط دانش آموزان را انجام می دهد که در ازای این کار کمک های مالی به این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد از همدانی ها تفکیک زباله انجام می دهند

70 درصد از همدانی ها تفکیک زباله انجام می دهند