مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-12اقتصادي

پایداری انرژی در خراسان جنوبی با اجرای پروژه انتقال گاز از زابل


یکی از کارهای اساسی که تأمین انرژی پایدار و توسعه استان را رقم می زند، همین پروژه انتقال گاز از دو راهی دشتک زابل به سمت خراسان جنوبی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: یکی از کارهای اساسی که تأمین انرژی پایدار و توسعه استان را رقم می زند، همین پروژه انتقال گاز از دو راهی دشتک زابل به سمت خراسان جنوبی است.

وی گفت: از دل تهدید ها باید فرصت های بزرگی را ایجاد کرد، در ایام زمستان و در اوج برودت هوا و بالا بودن میزان مصرف گاز با مشکلاتی در حوزه گاز مواجه بودیم.

به گفته وی اقدامات خوبی تاکنون توسط شرکت گاز و پیمانکاران انجام شده و این پروژه با اعتبار 4 هزار میلیارد تومان در فاز یک و 4 هزار میلیارد تومان در فاز دوم آغاز شد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه فاز یک این پروژه تیرماه امسال کلنگ زنی شد و هم اکنون حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: در مجموع این پروژه از مسیر سازی، خرید تجهیزات و سایر از 77 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

قناعت با بیان اینکه عملیات مسیر سازی فاز یک پروژه انتقال گاز از دو راهی دشتک زابل به پایان رسیده و امروز شاهد عملیات لوله گذاری آن هستیم، افزود: از مجموعه پای کار شرکت گاز و پیمانکاران قدردانی می کنیم که در تابستان و با گرمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری انرژی در خراسان جنوبی با اجرای پروژه انتقال گاز از زابل

پایداری انرژی در خراسان جنوبی با اجرای پروژه انتقال گاز از زابل