مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-20اجتماعي

معاون دادستان ایلام: کوتاهی مسئولان خدمات شهری پذیرفتنی نیست


بارندگی هایی که از صبح امروز در ایلام آغاز شد موجب به وجود آمدن مشکلاتی از قبیل آبگرفتگی معابر و شکستی لوله ها در برخی از مناطق شهر شد و مدارس و دانشگاه های ایلام را تعطیل و پروازهای نوبت صبح و بعد از ظهر فرودگاه ایلام را لغو کرد.

- رضا امیری مقدم معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام در این بازدید بخشی از مناطق شهر ایلام، اظهار کرد: در بازدید قبل دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در خصوص وضعیت نامناسب سیل بندهای هسته مرکزی و بالادست شهر ایلام، وضعیت نامناسب برخی گذرها و معابر شهر ایلام تذکرات لازم صادر شد.

وی گفت: در آن زمان دستور قضایی لازم به شهرداری ایلام درخصوص بهسازی و ایمن سازی هرچه سریعتر این نقاط حادثه ساز صادر شده و کوتاهی مسئولان شهرداری و خدمات شهری پذیرفتنی نیست.

معاون دادستان ایلام گفت: در راستای حفظ و صیانت از حقوق عامه و پیگیری مطالبات مردم، چنانچه مسئولان شهرداری و شورای اسلامی این شهر در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به ساماندهی شهر ایلام و رفع مشکلات حال حاضر اقدام نکنند، مطابق قانون 576 علیه آنان اعلام جرم می شود.

به گزارش، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام نیز اعلام کرد: با توجه به بارش شدید باران و بالا رفتن کدورت آب چشمه گل گل، برداشت آب از چشمه گل گل متوقف شده و برای عصر امروز دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون دادستان ایلام: کوتاهی مسئولان خدمات شهری پذیرفتنی نیست

معاون دادستان ایلام: کوتاهی مسئولان خدمات شهری پذیرفتنی نیست