مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 09:102023-10-26ورزشي

تیم ملی بسکتبال با ویلچر از حضور در فینال بازماند/ شکست ناباورانه تیم سوم جهان


تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در مرحله نیمه نهایی در یک بازی نزدیک مغلوب ژاپن شد و در عین شایستگی و ناباوری از رسیدن به فینال بازماند.

- تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران در مرحله نیمه نهایی در یک بازی نزدیک مغلوب ژاپن شد و در عین شایستگی و ناباوری از رسیدن به فینال بازماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی ایسنا از هانگژو، تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران، مدافع عنوان قهرمانی، در مرحله نیمه نهایی چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی در مصاف با ژاپن با نتیجه 43 - 40 شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

این بازی در حالی در مرحله نیمه نهایی چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی برگزار شد که در دوره گذشته، این دو تیم برگزارکننده فینال بازی های پارا آسیایی جاکارتا بودند که ایران برای اولین بار قهرمانی را به دست آورد.

بازی دو تیم در مرحله نیمه نهایی تا دو دقیقه و سی ثانیه که از آغاز سپری شده، هیچ امتیازی رد و بدل نشد و در ادامه ژاپنی ها شروع بهتری داشتند تا جایی که ملی پوشان بسکتبال با ویلچر ایران بالاخره بعد از هفت دقیقه موفق به کسب امتیاز شدند.

کوارتر اول با برتری 7 - 10 ژاپن همراه بود.

در کوارتر دوم باز هم تیم ها در کسب امتیاز تعلل داشتند و اولین امتیاز این کوارتر را ژاپنی ها بعد از دو دقیقه و 45 ثانیه به نام خود ثبت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی بسکتبال با ویلچر از حضور در فینال بازماند/ شکست ناباورانه تیم سوم جهان

تیم ملی بسکتبال با ویلچر از حضور در فینال بازماند/ شکست ناباورانه تیم سوم جهان