مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 18:452023-11-08سياسي

ضرورت افزایش رضایتمندی مردم از سوی دیوان عدالت اداری


نماینده ولی فقیه در مازندران، ضرورت افزایش رضایتمندی مردم از سوی دیوان عدالت اداری را مورد تاکید قرار داد.

- ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران، ضرورت افزایش رضایتمندی مردم از سوی دیوان عدالت اداری را مورد تاکید قرار داد.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز، 17 آبان در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مظفری رییس دیوان عدالت اداری کل کشور، با عنوان اینکه، گام های محکم تری توسط دیوان در احقاق حق و جلب رضایت مردم و خداوند برداشته شود و در این زمینه جهاد تبیین لازم است، اظهار کرد: اینکه استان مازندران نسبت به استان های هم تراز شرایط مثبت تری دارد مایه خوشحالی است .

وی افزود: گاهی یک سازوکاری را با انگیزه خوب ایجاد می کنیم اما چون لوازمش را نداریم و آماده نیست آن سازوکار خاصیت و اثری که باید در جذب و رضایت مردم، ایجاد و نگه داشت سرمایه اجتماعی داشته باشد را ندارد.

آیت الله محمدی لایینی تاکید کرد: اصل عدالت دیوان اداری با آن قانونی که در دیوان به وجود آماده نیت مبارک و چیز درست و لازمی است اما کمبود قضات و یا کم و کسری های دیگر جایز نیست؛ باید در این بخش، حضور نیروهای شایسته کافی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: گاهی زحمات کشیده می شود اما رضایت حاصل نمی شود از این رو مهم تر این است که مدیران به گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت افزایش رضایتمندی مردم از سوی دیوان عدالت اداری

ضرورت افزایش رضایتمندی مردم از سوی دیوان عدالت اداری