مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 07:352023-10-25اقتصادي

تزریق واکسن آنفلوانزا برای بیش از 2000 نفر در چهارمحال و بختیاری


رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: تا کنون واکسن آنفلوانزا برای 2 هزار و 107 نفر در استان تزریق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، علی احمدی با اشاره به اینکه تا کنون واکسن آنفلوانزا برای 2 هزار و 107 نفر در چهارمحال و بختیاری تزریق شده است، گفت: بیشترین درصد پوشش تزریق واکسن  آنفلوانزا مربوط به شهرستان های بن، فارسان، فلارد، اردل و سامان و کمترین پوشش در شهرکرد و کوهرنگ است.

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: متقاضیان واجد شرایط دریافت واکسن آنفلوانزا جهت تزریق واکسن می توانند به مراکز مربوطه مراجعه کنند.

وی افزود: واکسن آنفلوانزا ایرانی برای کارکنان شاغل در بیمارستان ها و آزمایشگاه های تشخیصی و تحقیقاتی، کارکنان شاغل در درمانگاه ها و کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی، دانشجویان گروه های پزشکی و پیراپزشکی که در فصل سرد سال وارد بخش های بیمارستان می شوند و کارکنان شاغل در نظام بهداشتی توزیع و تزریق شده است.

احمدی عنوان کرد: همچنین کارکنان شاغل در پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی و سازمان دامپزشکی، سازمان حفاظت محیط زیست، کارکنان نیروهای نظامی، انتظامی و حفاظتی شاغل در بخش های ارائه خدمات بهداشتی درمانی، بیماران دچار ضعف سیستم ایمنی، گروه های پرخطر در جامعه ایثارگران و جانبازان، کارکنان و سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن آنفلوانزا برای بیش از 2000 نفر در چهارمحال و بختیاری

تزریق واکسن آنفلوانزا برای بیش از 2000 نفر در چهارمحال و بختیاری