مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 12:202023-10-25سياسي

رشد 13 درصدی مصرف دخانیات در میان نوجوانان


دبیرستاد فرهنگی و اجتماعی شورای انقلاب فرهنگی با بیان اینکه شاهد رشد 13 درصدی مصرف مخدر در نوجوانان 13 تا 15 ساله هستیم، گفت: البته این موضوع در دختران نوجوان حادتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، محمود حاجیلویی، دبیر ستاد فرهنگی و اجتماعی شورای انقلاب فرهنگی در نشست خبری  تخصصی مبارزه با استعمال دخانیات که ظهر امروز چهارشنبه 2 آبان 1402 در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، درباره ضرورت ورود شورای عالی انقلاب به بحث دخانیات گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی قرارگاه علم و فرهنگ کشور است و مساله های مهم و اساسی در حوزه فرهنگی و علم که حل آنها از یک دستگاه بر نمی آید و حرکت به سمت حل موثر آن نیازمند تقسیم کار و بین دستگاهی است جز حوزه هایی است که ضرورت ورود ما را روشن می کند.

وی افزود: ما خود را متولی مساله های اساسی و بزرگ در حوزه علم و فرهنگ می دانیم که در حوزه مصرف دخانیات با یک مساله بزرگ روبرو هستیم.

آمارهایی که از سوی مراجع اصلی در این حوزه اعلام شده نشان می دهد که در مصرف کلی دخانیات روبه رشد هستیم و این نگران کننده است.

دبیر ستاد فرهنگی و اجتماعی شورای انقلاب فرهنگی ادامه داد: این روند وقتی به نوجوانان می رسیم شرایط حادتر می شود به گونه ای که شاهد رشد 13 درصدی مصرف مواد مخدر در نوجوانان 13 تا 15


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 13 درصدی مصرف دخانیات در میان نوجوانان

رشد 13 درصدی مصرف دخانیات در میان نوجوانان