مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-11سياسي

هدف اصلی دانشگاه صنعتی سهند رفع نیازهای صنایع منطقه و کشور است


با توجه به ماهیت صنعتی این دانشگاه، هدف اصلی آن رفع نیازها و مشکلات صنایع منطقه و کشور است که در این زمینه تفاهم نامه ای با شرکت های چون مس سونگون و صنایع دفاعی کشور امضا کرده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه صنعتی سهند گفت: با توجه به ماهیت صنعتی این دانشگاه، هدف اصلی آن رفع نیازها و مشکلات صنایع منطقه و کشور است که در این زمینه تفاهم نامه ای با شرکت های چون مس سونگون و صنایع دفاعی کشور امضا کرده است.

دکتر اسماعیل فاتحی فر با حضور در غرفه ایسنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های آذربایجان شرقی، اظهار کرد: دانشگاه صنعتی سهند، دانشگاه مولود انقلاب و اولین دانشگاه صنعتی در منطقه شمالغرب کشور است.

وی گفت: اخیرا با توجه به اعلام وزارت علوم برای اولین بار در سطح کشور پردیس علم و فناوری در دانشگاه صنعتی سهند تشکیل می شود.

وی تاکید کرد: اولین مرکز نوآوری گیربکس با هدف رفع نیازهای فناورانه صنایعی مانند، صنایع دریایی، نظامی، خودرویی، هوایی و ماشین آلات صنعتی در این دانشگاه راه اندازی می شود.

فاتحی فر همچنین با اشاره به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه گفت: مسئله ی غزه برای ما مانند مسئله ی کربلا است، زیرا این ملت مظلوم خود می دانند که در این جنگ نابرابر قرار است شهید شوند و خانواده ی خود را از دست دهند اما بازهم با تمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف اصلی دانشگاه صنعتی سهند رفع نیازهای صنایع منطقه و کشور است

هدف اصلی دانشگاه صنعتی سهند رفع نیازهای صنایع منطقه و کشور است