مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 17:152023-11-01فرهنگي

فیلمی با بازی حامد بهداد نامزد سه جایزه جشنواره پالرمو


«گیج گاه» به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه کنندگی حنیف سروری و میرولی اله مدنی نامزد دریافت بهترین فیلم ، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه از چهل و سومین جشنواره فیلم های ورزشی «Paladino d Oro» در پالرمو ایتالیا شد.

- گیج گاه به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه کنندگی حنیف سروری و میرولی اله مدنی نامزد دریافت بهترین فیلم ، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه از چهل و سومین جشنواره فیلم های ورزشی Paladino d Oro در پالرمو ایتالیا شد.

فیلم سینمایی گیج گاه در سه بخش اصلی جشنواره فیلم های ورزشی در پالرمو ایتالیا نامزد کسب جایزه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گیج گاه به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه کنندگی حنیف سروری و میرولی اله مدنی نامزد دریافت بهترین فیلم ، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه از چهل و سومین جشنواره فیلم های ورزشی Paladino d Oro در پالرمو ایتالیا شد.

این جشنواره بعنوان قدیمی ترین جشنواره فیلم های ورزشی در جهان شناخته می شود و فیلم سینمایی گیج گاه با روایت کمدی ورزشی توانسته نظر داوران این رویداد را جلب کند و در سه رشته اصلی در این رویداد به رقابت بپردازد.

  این فیلم پیش از این موفق به دریافت جایزه از چهلمین جشنواره ورزشی میلان ، بهترین فیلمنامه از شانزدهمین جشنواره چبوکساری روسیه ،نامزد دریافت بهترین فیلم از پانزدهمین جشنواره فیلادلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلمی با بازی حامد بهداد نامزد سه جایزه جشنواره پالرمو

فیلمی با بازی حامد بهداد نامزد سه جایزه جشنواره پالرمو