مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-01سياسي

درخشش دانشگاه بیرجند در رتبه بندی بین المللی تایمز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، نظام رتبه بندی بین المللی تایمز نتایج رتبه بندی موضوعی سال 2024 خود را منتشر کرد که بر اساس اعلام این نهاد بین المللی، نام دانشگاه بیرجند برای اولین بار در رتبه بندی موضوعی تایمز 2024 قرار گرفت.

 در این رتبه بندی، دانشگاه بیرجند در حوزه مهندسی شامل مهندسی عمومی، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک و هوا و فضا، مهندسی برق و الکترونیک و مهندسی شیمی رتبه +1001 را در دنیا کسب کرد.

در رتبه بندی سال 2024 تایمز، 73 دانشگاه ایرانی حضور قابل توجهی در حوزه های مهندسی، علوم پایه و پزشکی دارند.

رتبه بندی جهانی تایمز به صورت سالانه به ارزیابی و سنجش دانشگاه ها در حوزه های موضوعی مختلف می پردازد و در 11 حوزه موضوعی کلی که برخی از آن ها دارای چندین موضوع فرعی است، دانشگاه های برتر جهان را معرفی می کند.

حوزه های موضوعی عبارتند از هنر و علوم انسانی، اقتصاد و تجارت، پزشکی بالینی و سلامت، علوم کامپیوتر، آموزش، مهندسی، حقوق، علوم زیستی، علوم فیزیکی (علوم پایه)، روانشناسی و علوم اجتماعی.

دانشگاه های ایران توانسته اند در 10 حوزه موضوعی علوم فیزیکی، هنر و علوم انسانی، علوم اجتماعی، اقتصاد و تجارت، علوم زیستی، آموزش، علوم کامپیوتری، مهندسی، پزشکی بالینی و بهداشت و روانشناسی در بین دانشگاه های برتر جهان قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش دانشگاه بیرجند در رتبه بندی بین المللی تایمز

درخشش دانشگاه بیرجند در رتبه بندی بین المللی تایمز