مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 16:302023-10-29سياسي

برگزاری یادواره 905 شهید دانش آموز لرستان در خرم آباد


مسوول بسیج دانش آموزی لرستان با اشاره به برگزاری تجمع چند هزارنفری دانش آموزان در مرکز استان و شهرستان ها، گفت: فردا برنامه لاله های روشن یادواره 905 شهید دانش گ آموز استان در سالن شهید چاغروند برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، سرهنگ عبدالسبحان حقیقی مقدم ظهر امروز یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و مبارزه با استکبار جهانی برگزار شد، عنوان کرد: برنامه های مختلفی در هفته بسیج دانش آموزی در استان انجام می شود، پویش ملی با عنوان حقوق بشر منهای آمریکا یکی از این برنامه ها است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان در قالب این پویش یک سوال از مجموع 100 سوال را پاسخ می دهند، گفت: مسابقه ملی دست سازه های استکبارستیزی یکی دیگر از این برنامه ها است که در روز راهپیمایی 13 آبان دانش آموزان آنها را با خود می آوردند و در نهایت به اثرهای برتر که در سامانه ثبت شده هدایایی اهدا می شود.

مسوول بسیج دانش آموزی لرستان در ادامه از برگزاری تجمع چند هزارنفری دانش آموزان در مرکز استان و شهرستان ها خبر داد و گفت: فردا برنامه لاله های روشن یادواره 905 شهید دانش آموز استان همزمان با یادواره 36 هزار شهید دانش آموز کشور در سالن شهید چاغروند برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره 905 شهید دانش آموز لرستان در خرم آباد

برگزاری یادواره 905 شهید دانش آموز لرستان در خرم آباد