مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 08:402023-11-06ورزشي

آغاز فراخوان حمایت از سازمان های مردم نهاد جوانان در ایلام


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ایلام گفت: فراخوان حمایت از طرح های تشکل ها و سازمان های مردم نهاد جوانان در قالب 15 طرح از 10 آبان ماه شروع و تا 10 آذرماه ادامه دارد.

- محمدرضا تردست معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام، صبح دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: فراخوان حمایت از طرح های تشکل ها و سازمان های مردم نهاد جوانان استان ایلام آغاز شده است.

  وی افزود: در این راستا از کلیه سمن های جوانان استان و همچنین تشکل های دارای مجوز از سایر نهادها دعوت می شود که از 10 آبان به مدت یک ماه تا 10 تا آذر ماه سال جاری طرح های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

  معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام ادامه داد: این طرح ها در قالب 15 محور موضوعی شامل ازدواج، خانواده و جوانی جمعیت، سبک زندگی ایرانی اسلامی، ارتقا هویت دینی، ملی و انقلابی جوانان، عفاف و حجاب، ترویج گفتمان دینی انقلابی و جهاد تبیین، فعالیت های جهادی در روستاها در موضوعات فرهنگی اجتماعی، سلامت اجتماعی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی خواهد بود.

  تردست خاطرنشان کرد: همچنین متقاضیان می توانند موضوعات مهم دیگری را از جمله کارآفرینی و اشتغال پذیری، استارت آپ ها و کسب و کارهای فناورانه، اصلاح نگرش و فرهنگ اشتغال در جوانان، مهارت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فراخوان حمایت از سازمان های مردم نهاد جوانان در ایلام

آغاز فراخوان حمایت از سازمان های مردم نهاد جوانان در ایلام