مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 07:152023-10-26سياسي

گلایه از افزایش گله های سگ های ولگرد در جویبار


تعداد گله های سگ های ولگرد در جویبار از حالت عادی خارج شده و کودکان، زنان و افراد پیر امنیت ندارند و در خیابان با ترس از کنار سگ ها عبور می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از جویبار، کمال رستمعلی فرماندار جویبار در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات فرمانداری جویبار برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و شهدای وقایع اخیر در فلسطین مظلوم و مقتدر، با بیان اینکه مردم شهرستان جویبار مدت ها است در حوزه شهری دغدغه و مشکل دارند، اظهار کرد: در مورد نابسامانی اوضاع شهری بارها به مسؤولان شهرداری و اعضای شورای شهر تذکر، انتقاد، گلایه شد و رسانه ها بارها به این مسئله پرداختند اما اوضاع شهر جویبار همچنان نابسامان است.

وی گفت: وجود گله های سگ در جویبار از حالت عادی خارج شده و کودکان، زنان و افراد پیر امنیت ندارند و در خیابان با ترس از کنار سگ ها عبور می کنند.

فرماندار جویبار از جمله مشکلات شهر جویبار را وجود سطل ها و کوچه های پر از زباله رها شده در سطح شهر، وجود علف های بلند هرز در سطح بلوارها،  نابسامانی جمعه بازار و ساحل عنوان کرد و اظهار کرد: تذکرات داده شده به گوش کسی نمی رسد و جواب قانع کننده ای نمی شنویم.

وی همچنین به نبود پیاده رو در سطح شهر جویبار اشاره کرد و گفت: این شهر یا پیاده رو ندارد یا اگر دارد چنان بلایی بر سرش آوردند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از افزایش گله های سگ های ولگرد در جویبار

گلایه از افزایش گله های سگ های ولگرد در جویبار