مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-21سياسي

از بورسیه اشتغال در دانشگاه ها تا تشکیل دبیرخانه جهاد تبیین در بسیج اساتید کرمان


رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به آموزش مبتنی بر نیاز و بورسیه اشتغال و صنعت در دانشگاه ها گفت: وقتی که خشت اول درست بنا نهاده شود، دانشجویی فارغ التحصیل می شود که به درد جامعه خواهد خورد.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان با اشاره به آموزش مبتنی بر نیاز و بورسیه اشتغال و صنعت در دانشگاه ها گفت: وقتی که خشت اول درست بنا نهاده شود، دانشجویی فارغ التحصیل می شود که به درد جامعه خواهد خورد.

دکتر حسین اکبری فرد امروز 30 آبان ماه به مناسبت هفته بسیج در دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار کرد: افتخار دانشگاه باید خدمت به جامعه و حل کردن مشکلات باشد.

وی افزود: براساس رتبه بندی ها، دانشگاه های ایران در رتبه های خوبی قرار گرفته اند و دیده شدن مراکز علمی موجب افزایش قدرت چانه زنی ما می شود زیرا العلمُ سلطان .

اکبری فرد با اشاره به کمک علم نافع به آحاد کشور و جامعه تصریح کرد: برنامه های تحولی در دستور کار دانشگاه های کشور قرار گرفته تا با آموزش و پژوهش بهتر بتوانیم نقش دانشگاه را ایفا کنیم زیرا علم می تواند به پیشرفت ما کمک کند.

رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: زیربنای تولید، تحقیق و پژوهش است و باید صنعت در خدمت جامعه باشد و براساس توان داخلی و استمرار در کارها، به موفقیت برسیم و می توانیم در حوزه صنعت و تولید به سطح جهان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بورسیه اشتغال در دانشگاه ها تا تشکیل دبیرخانه جهاد تبیین در بسیج اساتید کرمان

از بورسیه اشتغال در دانشگاه ها تا تشکیل دبیرخانه جهاد تبیین در بسیج اساتید کرمان