مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 21:262023-11-06سياسي

جهت دهی فعالیت های پژوهشی و فناوری به سمت نیاز های واقعی کشور


رییس موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) از جهت دهی فعالیت های پژوهشی و فناوری به سمت نیاز های واقعی کشور خبر داد.

- گروه  دانشگاه خبرگزاری فارس- با توجه به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر هدفدار کردن تحقیق در کشور و قرار دادن پژوهش ها در مسیر نیازهای کشور و برنامه تقدیمی محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس شورای اسلامی، راه اندازی سامانه نظام ایده ها و نیازها نان با همکاری معاونت فناوری و نوآوری وزارت عتف در آبان ماه سال 1400 به مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) محول شد.

سیداحمد فاضل زاده رییس موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) خوشبختانه مرجعیت علمی خودش را در سطح ملی و منطقه ای خوبی را پیدا کرده و در سطح ملی مصوبات قانونی است که در طی دوسال گذشته، در سطح شورای عالی انقلاب فرهنگی و قوانین بودجه انجام شد.

  وی افزود: در تیرماه در بخش سکوهای نظام ایده ها و نیازها در جلسه شورای عالی علوم تحقیقات و فناوری کشور به عنوان پنجره واحد الزام ملی علوم تحقیقات و فناوری مصوب شد و پشتیبانی از کاربردی کردن تحقیقات در سطوح مختلف پایان نامه های ارشد و رساله های دکتری در دانشگاه ها در راستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهت دهی فعالیت های پژوهشی و فناوری به سمت نیاز های واقعی کشور

جهت دهی فعالیت های پژوهشی و فناوری به سمت نیاز های واقعی کشور