مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 14:352023-10-23اقتصادي

بانک توسعه تعاون اردبیل نقش قابل ملاحظه ای در اقتصاد استان دارد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: بانک توسعه تعاون استان نقش قابل ملاحظه و ارزنده ای در اقتصاد استان دارد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل اظهار کرد: بانک توسعه تعاون استان نقش قابل ملاحظه و ارزنده ای در اقتصاد استان دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک توسعه تعاون استان، بهروز رحیم زاده در دیدار با مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان نقش این بانک را در اقتصاد استان ارزنده توصیف کرد و افزود: بانک توسعه تعاون استان در مقایسه با سایر بانک های استان که از تعداد نیرو، تعداد شعب و سایر امکانات بیشتری برخوردار هستند، نسبت به سهم خود نقش قابل ملاحظه ای در اقتصاد استان ایفا می کند.

وی تصریح کرد: تلاش بانک توسعه تعاون استان در جذب حداکثری اعتبار ابلاغی، حمایت از بخش تعاون و نقش آفرینی جدی ومؤثر در اجرای طرح مشاغل خانگی به عنوان بانک پیشرو در بین بانک های شبکه بانکی استان و همچنین کمک به رونق تولید ستودنی است.

رحیم زاده بیان کرد: کسب رتبه برتر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در جشنواره شهید رجایی مرهون زحمات دستگاه های اجرایی زیرمجموعه وزارت خصوصا بانک توسعه تعاون استان در پیشبرد اهداف وزارت در برنامه های ابلاغی با رویکرد مسئولیت و شریک اجتماعی و تحقق اهداف بانک و اداره کل در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک توسعه تعاون اردبیل نقش قابل ملاحظه ای در اقتصاد استان دارد

بانک توسعه تعاون اردبیل نقش قابل ملاحظه ای در اقتصاد استان دارد