مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 08:102023-11-07بين الملل

وجود 2300 سازه آبی خاکی در یزد/وظیفه منابع طبیعی جمع آوری آب باران نیست


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد با اشاره به وجود 2300 سازه آبی خاکی در راستای فعالیتهای آبخیزداری در استان، تاکید کرد: وظیفه منابع طبیعی در ایجاد بندهای خاکی جمع آوری آب باران نیست بلکه هدف جلوگیری از وقوع خسارات سیلابها و افزایش نفوذ آب باران .

- ایسنا/یزد مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد با اشاره به وجود 2300 سازه آبی خاکی در راستای فعالیتهای آبخیزداری در استان، تاکید کرد: وظیفه منابع طبیعی در ایجاد بندهای خاکی جمع آوری آب باران نیست بلکه هدف جلوگیری از وقوع خسارات سیلابها و افزایش نفوذ آب باران در سفره های زیرزمینی است و در همین راستا آب پشت بندها در جهت تامین حق آبه پایین دست به تدریج تخلیه می شود.

کمال کریمی در بازدید از دفتر ایسنا در یزد با اشاره به این که یزد از استانهای پهناور کشور محسوب می‎شود، اظهار کرد: استان یزد دارای مساحتی بالغ بر هفت میلیون و 400 هزار هکتار است که هفت میلیون و 250 هزار هکتارآن عرصه‎های منابع طبیعی است.

وی با بیان این که اهمیت حفاظت از منابع طبیعی بر هیچ کسی پوشیده نیست، گفت: وقوع سیل مردادماه سال گذشته در استان یزد این اهمیت را به ویژه در زمینه اقدامات آبخیزداری دوچندان محسوس کرد و به عبارتی رنگ دیگری به طرح های در دست انجام اداره کل منابع طبیعی استان هم در زمینه آبخیزداری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 2300 سازه آبی خاکی در یزد/وظیفه منابع طبیعی جمع آوری آب باران نیست

وجود 2300 سازه آبی خاکی در یزد/وظیفه منابع طبیعی جمع آوری آب باران نیست