مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-21سياسي

تجهیز مراکز ناباروری در استان های کم برخوردار کشور


مدیرعامل بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام بر تجهیز 5 مرکز ناباروری در استان های کم برخوردار کشور تا پایان سال جاری تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، مدیرعامل و معاونین بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با حضور در یکی از مراکز درمان ناباروری کشور ضمن بازدید از بخش های آزمایشگاه ژنتیک و درمان ناباروری، از پرستاران این مرکز تجلیل کردند.

مدیرعامل بنیاد 15 خرداد در این دیدار از تجهیز مراکز ناباروری استان های محروم و کم برخوردار کشور خبر داد و گفت: همچنین پرداخت کمک هزینه درمان ناباروری به زوج های کمتر برخوردار از جمله فعالیت های بنیاد در زمینه جوانی جمعیت است.

حمیدرضا علیان زادگان با اشاره آسیب هایی که سقوط در چاله جمعیتی برای آینده کشور دارد گفت: امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته در سطح ارکان تصمیم گیر کشور و با هم افزایی بوجود آمده بین نهادهای اجتماعی و فعالان جمعیتی، جامعه را از افتادن در چاله جمعیتی نجات دهیم.

مدیرعامل بنیاد 15 خرداد تصریح کرد: رشد موالید و جلوگیری از تحدید نسلی یکی از موضوعات مهم کشور است که در سال های اخیر بارها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفته و بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز مراکز ناباروری در استان های کم برخوردار کشور

تجهیز مراکز ناباروری در استان های کم برخوردار کشور