مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 16:402023-11-03سياسي

اعتراضات علیه جنایات صهیونیست ها در غرب، بیانگر حقانیت راه ایران است


دبیر جامعه روحانیت شیراز با اشاره به تظاهرات و اعتراضات گسترده در کشورهای غرب غلیه جنایات صهیونیست ها گفت: این مسئله بیانگر آن است که جهان متوجه شده که جمهوری اسلامی ایران در تمام این دهه ها حقیقت صهیونیست ها و دولت هایشان را به درستی نشان داده است.

- ایسنا/فارس دبیر جامعه روحانیت شیراز با اشاره به تظاهرات و اعتراضات گسترده در کشورهای غرب غلیه جنایات صهیونیست ها گفت: این مسئله بیانگر آن است که جهان متوجه شده که جمهوری اسلامی ایران در تمام این دهه ها حقیقت صهیونیست ها و دولت هایشان را به درستی نشان داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحی الدین طاهری در دیدار با جمعی از حافظان قرآن و فرزندان شهدای مقاومت لبنان و سوریه با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: قرآن بهترین وسیله هدایت بشر است و کسی که در محضر قرآن باشد، باید تمام امور زندگی خود را بر اساس آن تنظیم کند.

وی با یادآوری اینکه در قرآن بیش از 90 بار از منادای یا ایها الذین آمنوا استفاده شده است که خطاب مستقیم به مومنین برای توجه به توصیه های الهی است، افزود: بحث خیلی مهم در میان توصیه های قرآنی موضوع شناخت دوست از دشمن و نوع رفتار با آن ها است.

در سوره آل عمران تاکید شده لَا تَتَّخِذُوا بِطَانَهً مِنْ دُونِکُمْ لَا یَأْلُونَکُمْ خَبَالًا وَدُّوا مَا عَنِتُّم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراضات علیه جنایات صهیونیست ها در غرب، بیانگر حقانیت راه ایران است

اعتراضات علیه جنایات صهیونیست ها در غرب، بیانگر حقانیت راه ایران است