مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-15سياسي

پرورش نوشهرداران با اجرای پویش «شهردار شو» در رفسنجان


معاون هنری شهردار رفسنجان با اشاره به مشارکت قابل توجه دهه هشتادی ها در پویش «شهردار شو»، از ورود شرکت کنندگان به فاز اجرایی در روزهای آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، سیدعباس حسینی داورانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پویش شهردار شو فرصتی برای مدیریت دهه هشتادی ها در فضایی کاملاً رقابتی است، اظهار کرد: این پویش مختص متولدین دهه هشتاد و ساکن رفسنجان است.

وی با باین اینکه پویش شهردار شو در ادامه فعالیت مدیریت شهری در محلات برگزار می شود، ادامه داد: نوجوانان با شرکت در این رویداد، خود را در آزمون مدیریت واقعی قرار داده و ضمن آشنایی با کار گروهی و تیمی، در صحنه مدیریت مشارکتی حاضر می شوند.

معاون هنری شهردار رفسنجان تصریح کرد: متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه، در کارگاه های آموزشی شرکت کرده و با انجام بازدیدهای میدانی می توانند مشکلات و نیازهای محل سکونت خود را رصد و شناسایی کنند.

وی افزود: شهرداران منتخب پس از ارائه پیشنهادات و دفاع از آنها در شورای محله، می توانند حکم شهردار محله را دریافت و در صورت ادامه موفقیت، به فعالیت ادامه دهند.

معاون هنری شهردار رفسنجان با بیان اینکه این پویش به صورت فازبندی برنامه ریزی و اجرا می شود، گفت: تمامی اعمال، تصمیمات و مصوبات شهرداری محله توسط هفت داور بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش نوشهرداران با اجرای پویش «شهردار شو» در رفسنجان

پرورش نوشهرداران با اجرای پویش «شهردار شو» در رفسنجان