مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 12:402023-10-30پزشكي

روش های مبارزه با فرسودگی شغلی در جامعه پزشکی


انجمن مدیکاز مرکز پژوهش های علمی دانش جویان دانشگاه علوم پزشکی تهران، رویداد « وش های مبارزه با فرسودگی شغلی در جامعه پزشکی» سری رویدادهای فراتر از پزشکی را برگزار می کند.

- انجمن مدیکاز مرکز پژوهش های علمی دانش جویان دانشگاه علوم پزشکی تهران، رویداد وش های مبارزه با فرسودگی شغلی در جامعه پزشکی سری رویدادهای فراتر از پزشکی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این برنامه سه شنبه 23 آبان ماه ساعت 15 الی 17، با سخنرانی صاحب نظران این حوزه، به صورت حضوری در تالار ابن سینا، دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و مجازی در اسکای روم برگزار می شود.

بهره گیری از دانش علوم شناختی برای افزایش تاب آوری پزشکان ، بازگشت به ارزش های انسانی در نبرد با فرسودگی و راهکارهای فردی و سازمانی برای مقابله با فرسودگی شغلی پزشکان از جمله موضوعاتی است که در این رویداد محور بحث و گفت و گو قرار می گیرد.

پروفسور آذرخش مکری _ روانپزشک و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و پژوهشگر علوم شناختی، پروفسور حمیدرضا نمازی _ متخصص اخلاق پزشکی و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و پروفسور Colin West _ استاد مرکز آکادمیک پزشکی مایوکلینیک، در این برنامه به سخنرانی و ارائه نظر می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های مبارزه با فرسودگی شغلی در جامعه پزشکی

روش های مبارزه با فرسودگی شغلی در جامعه پزشکی